Jump to content
Nuolatinė atranka į „ADMIN“ žaidėjo pareigas ×
Pilnai automatizuotas „PayPal“ atsiskaitymo būdas ×

Kodėl negaliu prisijungti į žaidimų serverį ar „TeamSpeak“?

Rokas

Rekomenduojamas pranešimas

Kodėl negaliu prisijungti į žaidimų serverį ar „TeamSpeak“?
„SA-MP“ žaidimų serveris ir „TeamSpeak“ serveris nėra pasiekiami dėl mūsų hostingo tiekėjų „OVH“ problemos (serverinėse įvyko gaisras). Mūsų duomenys stovėjo „SBG2“ sekcijoje, kurioje ir įvyko gaisras. Atstatyti žaidimų serverio veikimą galėsime tik tada, kai „OVH“ išspręs savo problemas ir suteiks prieigą prie naujausių mūsų duomenų. Blogiausias scenarijus – būsime priversti padaryti „rollback'ą“ į 2021 vasario 23d. 😢 Kaip bebūtų gaila, tikėtis greito atstatymo neverta. 

Šiuo metu sprendžiame problemą (svarstome visus galimus scenarijus) ir darome viską (ties savo galimybių ribomis), jog žaidimų serveris būtų prieinamas kaip galima greičiau. Atsiprašome už nesklandumus.

Atsakyti

[Identified] We are currently facing a major incident in our DataCenter of Strasbourg with a fire declared in the building SBG2. Firefighters were immediately on the scene but could not control the fire in SBG2. The whole site has been isolated, which impacts all our services on SBG1, SBG2, SBG3 and SBG4. If your production is in Strasbourg, we recommend to activate your Disaster Recovery Plan. All our teams are fully mobilized along with the firefighters. We will keep you updated as more information becomes available.

amR3Exl.png© Jérôme Gosset. FranceTélévisions.

Atnaujinta, 14:09
Trumpai paaiškinsiu apie esamą situaciją. Kad serveris būtų vėl prieinamas, reikalingi naujausi žaidėjų duomenys. Naujausi duomenys šiuo metu nėra prieinami dėl „OVH“ serveriams padarytos žalos. Kadangi mūsų duomenys buvo laikomi „SBG2“ sekcijoje (kuri patyrė daugiausiai žalos), galimas variantas, jog naujausių duomenų („backup“) neatgausime. Jeigu tai pasitvirtins, tokiu atveju turėsime vadovautis planu „B“ ir atstatyti visų žaidėjų duomenis į vasario 23d. Kol „OVH“ valdžia vertina patirtus nuostolius ir sprendžia ką daryti su savo esamais klientais, mielu noru išpirktumėme kitą „datacenter“ ir atstatymėme žaidimų serverio veikimą su turima vasario 23d. duomenų baze, bet dėl „OVH“ naujų klientų „protingos“ politikos šiuo metu jų siūloma kaina nėra adekvati esamos problemos sprendimui. Dėl visų paminėtų priežasčių laukiame kol „OVH“ valdžia priims sprendimą ir priskirs kitą serverį kitame „datacenter“.

Kiek tai laiko užtruks?
Atsakyti šiuo metu negalime, nes nuo mūsų niekas nebepriklauso. Šiuo metu esame priėmę sprendimą laukti atsakymo iš „OVH“.

Ką prarasiu jeigu bus „rollback“?
Neprarasite nieko ką turėjote iki 2021 vasario 23d. Nuo vasario 23d. iki kovo 10d. grąžinsime priktus kreditus, verslus laimėtus iš aukcionų. Stengsimės atstatyti kiek galima daugiau duomenų, kuriuos turime išsisaugoję pas save.

Atnaujinta, 18:10
Pradėtas vykdyti planas „B“. Įsigijome naują „OVH“ serverį Lenkijoje. Laukiame kol serveris bus sukonfiguruotas ir paruoštas naudojimui. Toliau bus pradėti serverio paruošimo ir žaidimų serverio perkėlimo darbai. Šiandiena žaidimų serveris paleistas tikrai nebus.

Atnaujinta, kovo 11d. 10:50
Iš trečiadieno į ketvirtadienį buvo atstatytas „TeamSpeak“ veikimas (testuojama), taip pat buvo paleistas „SA-MP“ žaidimų serveris su vasario 23d. duomenų baze. Šiuo metu dirbame ties pakitimais, kurie atsirado pakeitus hostą (tinklalapio surišimas su žaidmų serveriu ir pan.). Taip pat pradėjome dirbti prie naujausių duomenų atstatinėjimo (kreditai, žvejo patirties taškai ir pan.). Atrakinti „SA-MP“ žaidimų serverį planuojame dienos pabaigoje. Serverių IP adresai bus paviešinti dienos eigoje.

Atnaujinta, kovo 11d. 20:30
Visų pirma norime pranešti, jog kaip ir minėjome viršuje, dėl hostingo tiekėjų problemos privalėjome atstatyti žaidėjų duomenis į vasario 23d. 01:30:00 (GMT+2). Dėl šios priežasties visi žaidėjai turės tai, ką turėjo vasario 23d. Nuo vasario 23d. iki kovo 10d. viso sukaupto progreso atstatyti nepavyks, nes paprasčiausiai neturime prieigos prie naujausių duomenų. Pavyko atstatyti tik tuos duomenis, prie kurių turėjome prieigą per kitus šaltinius. Į tokius duomenis įeina kreditai, žvejo patirties taškai, aukciono metu pirkti verslai, žvejybos konkurso nugalėtojų prizai. Visi kiti nepaminėti duomenys liks tokie, kokie buvo vasario 23d.

Dėl asmeninės kompensacijos prašau nesikrepti, nes asmeniškai niekam niekas nebus kompensuota. Artimiausiu metu planuosime dalybas serveryje, kurios bent minimaliai turėtų kompensuoti žaidėjų praradimus.

Galimai susidursite su „ping“ problemomis,
Persikėlus į kitą „datacenter“, kuris yra Lenkijoje manėme, jog turėsime mažesnį „ping“ žaidimų serveryje. Deja, bet kol kas „ping“ yra žymiai didesnis. Problemą pasitengsime išspręsti per artimiausias 24 valandas. Šiuo metu prašome kantrybės, nes žinome, jog žaidimas nėra malonus kai jis stringa.

Dar kartą atsiprašome už nesklandumus, bet deja, šioje situacijoje kitų variantų nebuvo.
Serveris bus atrakintas artimiausiu metu.

Atnaujinta, kovo 11d. 21:42
Jeigu įvedus mūsų žaidimų serverio IP adresą į „SA-MP“ programą gaunate atsakymą, jog serveris nėra pasiekiamas „(Retrieving info...) ...“, tokiu atveju gali tekti palaukti kol serveris taps pasiekiamas. Kai kuriems žaidėjams padeda prisijungimas į mūsų „TeamSpeak“ serverį.

Mūsų „SA-MP“ serverio IP adresas:
samp.greenside.lt (arba 149.202.86.51:7777)

Mūsų „TeamSpeak“ serverio IP adresas:
ts.greenside.lt (arba 149.202.86.51)

Atnaujinta, kovo 12d. 03:15
Serveris išjungtas kelioms valandoms. Sprendžiame „ping“ problemas.

Atnaujinta, kovo 12d. 04:00
Serveris įjungtas. „SA-MP“ programoje pridėkite mūsų serverį iš naujo. Problema su „ping“ turėjo būti išspręsta.

Serverio IP adresas: samp.greenside.lt
TeamSpeak“ IP adresas: ts.greenside.lt

„Greenside“ administracija
2021, kovo 10d.

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose

Atnaujinta, 14:09
Trumpai paaiškinsiu apie esamą situaciją. Kad serveris būtų vėl prieinamas, reikalingi naujausi žaidėjų duomenys. Naujausi duomenys šiuo metu nėra prieinami dėl „OVH“ serveriams padarytos žalos. Kadangi mūsų duomenys buvo laikomi „SBG2“ sekcijoje (kuri patyrė daugiausiai žalos), galimas variantas, jog naujausių duomenų („backup“) neatgausime. Jeigu tai pasitvirtins, tokiu atveju turėsime vadovautis planu „B“ ir atstatyti visų žaidėjų duomenis į vasario 23d. Kol „OVH“ valdžia vertina patirtus nuostolius ir sprendžia ką daryti su savo esamais klientais, mielu noru išpirktumėme kitą „datacenter“ ir atstatymėme žaidimų serverio veikimą su turima vasario 23d. duomenų baze, bet dėl „OVH“ naujų klientų „protingos“ politikos šiuo metu jų siūloma kaina nėra adekvati esamos problemos sprendimui. Dėl visų paminėtų priežasčių laukiame kol „OVH“ valdžia priims sprendimą ir priskirs kitą serverį kitame „datacenter“.

Kiek tai laiko užtruks?
Atsakyti šiuo metu negalime, nes nuo mūsų niekas nebepriklauso. Šiuo metu esame priėmę sprendimą laukti atsakymo iš „OVH“.

Ką prarasiu jeigu bus „rollback“?
Neprarasite nieko ką turėjote iki 2021 vasario 23d. Nuo vasario 23d. iki kovo 10d. grąžinsime priktus kreditus, verslus laimėtus iš aukcionų. Stengsimės atstatyti kiek galima daugiau duomenų, kuriuos turime išsisaugoję pas save.

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose

Atnaujinta, 18:17
Pradėtas vykdyti planas „B“. Įsigijome naują „OVH“ serverį Lenkijoje. Laukiame kol serveris bus sukonfiguruotas ir paruoštas naudojimui. Toliau bus pradėti serverio paruošimo ir žaidimų serverio perkėlimo darbai. Šiandiena žaidimų serveris paleistas tikrai nebus.

Atnaujinta, kovo 11d. 10:50
Iš trečiadieno į ketvirtadienį buvo atstatytas „TeamSpeak“ veikimas (testuojama), taip pat buvo paleistas „SA-MP“ žaidimų serveris su vasario 23d. duomenų baze. Šiuo metu dirbame ties pakitimais, kurie atsirado pakeitus hostą (tinklalapio surišimas su žaidmų serveriu ir pan.). Taip pat pradėjome dirbti prie naujausių duomenų atstatinėjimo (kreditai, žvejo patirties taškai ir pan.). Atrakinti „SA-MP“ žaidimų serverį planuojame dienos pabaigoje. Serverių IP adresai bus paviešinti dienos eigoje.

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose

Atnaujinta, kovo 11d. 20:30
Visų pirma norime pranešti, jog kaip ir minėjome viršuje, dėl hostingo tiekėjų problemos privalėjome atstatyti žaidėjų duomenis į vasario 23d. 01:30:00 (GMT+2). Dėl šios priežasties visi žaidėjai turės tai, ką turėjo vasario 23d. Nuo vasario 23d. iki kovo 10d. viso sukaupto progreso atstatyti nepavyks, nes paprasčiausiai neturime prieigos prie naujausių duomenų. Pavyko atstatyti tik tuos duomenis, prie kurių turėjome prieigą per kitus šaltinius. Į tokius duomenis įeina kreditai, žvejo patirties taškai, aukciono metu pirkti verslai, žvejybos konkurso nugalėtojų prizai. Visi kiti nepaminėti duomenys liks tokie, kokie buvo vasario 23d.

Dėl asmeninės kompensacijos prašau nesikrepti, nes asmeniškai niekam niekas nebus kompensuota. Artimiausiu metu planuosime dalybas serveryje, kurios bent minimaliai turėtų kompensuoti žaidėjų praradimus.

Galimai susidursite su „ping“ problemomis,
Persikėlus į kitą „datacenter“, kuris yra Lenkijoje manėme, jog turėsime mažesnį „ping“ žaidimų serveryje. Deja, bet kol kas „ping“ yra žymiai didesnis. Problemą pasitengsime išspręsti per artimiausias 24 valandas. Šiuo metu prašome kantrybės, nes žinome, jog žaidimas nėra malonus kai jis stringa.

Dar kartą atsiprašome už nesklandumus, bet deja, šioje situacijoje kitų variantų nebuvo.
Serveris bus atrakintas artimiausiu metu.
 

Atnaujinta, kovo 11d. 21:42
Jeigu įvedus mūsų žaidimų serverio IP adresą į „SA-MP“ programą gaunate atsakymą, jog serveris nėra pasiekiamas „(Retrieving info...) ...“, tokiu atveju gali tekti palaukti kol serveris taps pasiekiamas. Kai kuriems žaidėjams padeda prisijungimas į mūsų „TeamSpeak“ serverį.

Mūsų „SA-MP“ serverio IP adresas:
samp.greenside.lt (arba 149.202.86.51:7777)

Mūsų „TeamSpeak“ serverio IP adresas:
ts.greenside.lt (arba 149.202.86.51)

Atnaujinta, kovo 12d. 03:15
Serveris išjungtas kelioms valandoms. Sprendžiame „ping“ problemas.

Atnaujinta, kovo 12d. 04:00
Serveris įjungtas. „SA-MP“ programoje pridėkite mūsų serverį iš naujo. Problema su „ping“ turėjo būti išspręsta.

Serverio IP adresas: samp.greenside.lt
TeamSpeak“ IP adresas: ts.greenside.lt

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Svečias
Ši tema yra užrakinta.

GreenSide.lt Powered by Invision Community

2020 © greenside.lt

×
×
  • Sukurti...

Svarbi informacija

Lankydamiesi mūsų puslapyje, Jūs sutinkate su mūsų Naudojimosi sąlygos.