Jump to content
Akcija „Aukok Milijoną“ ×
Atsisakome SMS atsiskaitymų ×
Nusikalstamos veiklos išvalymas, ×
Helovinas beldžiasi į duris! ×

Escobar'o gatvė

Marko_Escobar

Rekomenduojamas pranešimas

Iš temos pavadinimo, turbūt, jau prisimenat ką turiu omeny - buvusią savo visą gatvę rudų namų aplink taxi bazę.
Tai buvo mano ilgai vykdomas socialinis tyrimas bei eksperimentas kaip sugebu čiešint, valdyti visuomenę, mano įtaka ekonomikai, kaip lengva sukurti deficitą, ir iš savaiminės reklamos padaryti ‘verslą’. Žinoma, pilnai savo tyrimo neįvykdžiau, nes kiekviename name ketinau įrengti interjerus, keliuose buvau įpusėjęs, tačiau teko visus baldus parduoti dėl Roko sukurtos temos “ateinančios nekilnojamo turto permainos”. Tai buvo kaip griaustinis iš giedro dangaus, tačiau pavyko ir be visa to tyrimas pavyko. Straipsnio tikslas parodyti kaip lengvai gebu valdyti visuomenę, bei tuo pačiu parodyti pavyzdį kaip iš to lengva užsidirbti.

__________________________________________________


Pagrindinis tikslas: išskirti savo produktą iš kitų; labai aiškiai suformuluoti priežastį, kodėl vartotojas turėtų pirkti būtent mano produktą, būtent iš manes, o ne kitų pasiūlymus. [Visa gatvė mano, pagr miestelyje geriausios vietos, vaizdas į ‘ežerą’, rudas stogas, didžiausi interjerai, pardavimai galimi tik nrg klubiečiams, Escobar megina sukurti turtingųjų kvartalą, kartą nusipirkęs kitam parduot be Marko žinios negali] ir t.t. Pagrindinė tokios reklamos užduotis: įtikinti žaidėją, jog jokie kiti namai netenkina poreikių geriau ar efektyviau kaip būtent mano rudi namai.

Visa tai sieja su žmogiškaisiais poreikiais: funkciniais, socialiniais, emociniais.

KdO32Xf.png
rs1Kvb6.png

Taigi, produkto (šiuo atveju - namo) vertę pirkėjas suvokia pagal tai, kaip produktas patenkina jo poreikius.

Produkto vertę, dažniausiai, sudaro dvi dalys:
- Funkcinę (kaip gerai pirkinys atlieka savo pirminę funkciją, tiesioginę paskirtį);
- Pridėtinę (kaip gerai pirkinys tenkina emocinius ir socialinius poreikius).
Versle, dažniausiai, daugelyje produktų pridėtinė vertė sudaro didžiąją kainos dalį.

Pavyzdys.
Kiek kainuoja laikrodis, kuris tiesiog rodo valandas:

uU4OrV1.png

Kiek kainuoja laikrodis, kuris sukelia sentimentus:
1kucMVF.png

O kiek kainuoja Patek Philippe?
6rODwiT.png

Kaip pirkėjas nustato produkto vertę:
Vertė = Produktas (numanoma kokybė) + Įvaizdis / Kaina

Tad remiantis visa šia ideologija ir suformalavau dirbtinai išaugintą savo namų vertę, t.y. pridėtinę vertę, apie kurios formavimą parašiau kur kas aukščiau.

‘Rudo stogo’ namo vertė - 460k = 280k (serverio kaina)+180k(baterija)
Sukeltos konkurencijos dėka (didelis antplūdis domėjosi mano namų įsigijimu) + manipuliacija, kliento pritraukimas su akcijomis (kai pirminę kainą pasakau 2.2mln, pirk arba ne, nes tiek pat siūlo dar porą žmonių, bet kai atsisako - numeti 200-300k “nes tu juk klubietis” ir t.t. ir taip klientai prisiriša, ir sumoka pinigus.

Kuomet tikroji namo vertė 460k, o pardaviau visus po 1.8mln-2.2mln, bandote dabar laikyti tokią namų vertę kopijuodami mano sumanymą? Dabar jau žinote apie tai kaip iš klientų išsukau tokią didžiulę paprastų namų pridėtinę vertę. O dabar, gal kas su manim pakartosit tai su angel-pine miestelio namais? Juk dabar žinote kaip tai daryti!

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose

Atsižvelgdamas į tavo charakteri manau, kad galėjai nusipirkti ir visų miestelių namus, bet to nespėjai padaryti. 

Aišku labai gaila, bet ką jau padarysi. Pats, tik atėjau į serveri dėl to, kad išgirdau, kad yra galima turėti bet kiek namų, tad žodžiu jeigu sugriovė tavo norą tai nereiškia, kad tau tik vienam jį išmindė, kaip sniegą o ir man.  ;)

Džiugu, kad valdai Ekonomika.

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiuo metu peržiūri   0 narių

    Nėra registruotų vartotojų, kurie šiuo metu peržiūri šį puslapį.

  • Nariai peržiūrėję temą

    2 nariai peržiūrėjo šią temą:

GreenSide.lt Powered by Invision Community

2024 © greenside.lt

×
×
  • Sukurti...

Svarbi informacija

Lankydamiesi mūsų puslapyje, Jūs sutinkate su mūsų Naudojimosi sąlygos.