Jump to content
Akcija „Aukok Milijoną“ ×
Atsisakome SMS atsiskaitymų ×
Šv. Kalėdų BINGO - registruokis, žaisk, laimėk! ×

Siūlymas pakoreguoti pareigūnų sekimo sistemą

Drebin_Deeb

Rekomenduojamas pranešimas

1. Jūsų Vardas_Pavardė žaidime?: Drebin_Deeb
2. Plačiai aprašykite savo pasiūlymą: Siūlau koreguoti pareigūnų privilegiją sekti bėglius. Mano nuomone sekimo laikui pasibaigus (jį reikėtų truputį prailginti, kad būtų "fair enough") policininkas turėtų nebegalėti toliau sekti bėglio. Kadangi dabar anksčiau ar vėliau policininkas pagaus nusikaltėlį, nes savo privilegija sekti bėglį gali naudotis neribotą laiką. 
3. Kuo Jūsų pasiūlymas būtų naudingas serveriui?: Tai pareigūnams paįvairintų darbą, jis būtų kiek sunkesnis ir įdomesnis. Blogiukams žaidimas serveryje būtų kur kas azartiškesnis, jei būtų galimybė pabėgti nuo policininko, o ne anksčiau ar vėliau sėsti į kalėjimą kelioms valandoms.

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose

Ačiū būčiau UŽ, bei policininkams būtų tokia motyvacija greičiau pagauti bėglį, nes jei baigsis laikas nebegalėsi. Arba galėtu dadėti, jog pareigūnas tą žaidėja galėtu sekti tik 2 kartus per tam tikrą laiką pvž 2-3h, ir tiesiog sugauti siaučiančius žaidėjus galėtu kiti pareigūnai.

Redaguota Joe_Kim

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose

Esu prieš šią idėją dėl kelių priežasčių. Viena iš jų būtų pats sekimo procesas, žaidėjas kažką nužudo gauna nusikaltimo lygį ir bėga toliau, pareigūnas per /gaudomi pamato jog jis nusikaltęs ir nieko nelaukdamas uždeda sekimą, žaidėjas būna kitame žemėlapio gale taigi kol atvažiuoja bent iki to miestelio kur bėgioja nusikaltęs žaidėjas pareigūno sekimo laikas pasibaigia ir nusikaltęs asmuo lieka sėkmingai išsisukęs nuo bausmių ir toliau sukelia nerimą nekaltiems serverio žaidėjams. Antra ši idėja sugadintų žaidimą ir kitiems serverio žaidėjams, darbuotojams kadangi dažniausiai bėgantys asmenys būna du, vienas šaudo nuo stogo ir tvarko mašiną su įrankiais, o kitas vairuoja transporto priemonę. Taigi bebėgdamas nusikaltęs asmuo žinodamas jog pabėgs nuo teisėsaugos šaudytų ir aplinkinius trukdydamas žaidimo atmosferą kitiems. Trečia nematau [asmeniškai aš] tikslo daryti to kas užimtų daug laiko, o naudos atneštų praktiškai 0. Kalbant apie nuostatų keitimą, įtarimo lygių keitimą, pačios sistemos įvedimą jog neišeitų pasibaigus sekimo laikui sekti to pačio žaidėjo dukart. Ketvirta policijos departamento darbuotojams kai iš projekto buvo pašalintos gaujos tikrai liko mažiau darbo, nebėra grobimų, šturmų, susišaudymų prieš gaujas, taigi vienkartinis sekimo laikas dar labiau sumenkintų likusią policijos paskirtį ir žaidėjų kurie rinktųsi šį darbą tikrai sumažėtų.

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose

Už, bet aišku logiškai mąstant laikas negali būti mažas, nes jei iš kito miesto į kitą, taip greit nespėsi atvažiuoti. Galėtų būti bent 20-30 minučių laiko tarpas, ir po tiek laiko bėgikas galėtų pabėgti.Jei pareigūnas nepagauna žmogaus, žinoma gali išsikviesti pastiprinimą, ir manau tikrai būtų lengviau pagauti.

Edit: Dar galėtų padaryti, jog po kažkiek minučių, dingtų įtariamumo 1 žvaigždutė, ir tarkim po kelių val iš 30 star turėtum 0. Čia tik mano nuomonė, neužsipulkit.

Redaguota Mantas_Honey

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Šią dieną 2021-02-22 į 13:42, Daniel_Howell rašė:

Esu prieš šią idėją dėl kelių priežasčių. Viena iš jų būtų pats sekimo procesas, žaidėjas kažką nužudo gauna nusikaltimo lygį ir bėga toliau, pareigūnas per /gaudomi pamato jog jis nusikaltęs ir nieko nelaukdamas uždeda sekimą, žaidėjas būna kitame žemėlapio gale taigi kol atvažiuoja bent iki to miestelio kur bėgioja nusikaltęs žaidėjas pareigūno sekimo laikas pasibaigia ir nusikaltęs asmuo lieka sėkmingai išsisukęs nuo bausmių ir toliau sukelia nerimą nekaltiems serverio žaidėjams. Antra ši idėja sugadintų žaidimą ir kitiems serverio žaidėjams, darbuotojams kadangi dažniausiai bėgantys asmenys būna du, vienas šaudo nuo stogo ir tvarko mašiną su įrankiais, o kitas vairuoja transporto priemonę. Taigi bebėgdamas nusikaltęs asmuo žinodamas jog pabėgs nuo teisėsaugos šaudytų ir aplinkinius trukdydamas žaidimo atmosferą kitiems. Trečia nematau [asmeniškai aš] tikslo daryti to kas užimtų daug laiko, o naudos atneštų praktiškai 0. Kalbant apie nuostatų keitimą, įtarimo lygių keitimą, pačios sistemos įvedimą jog neišeitų pasibaigus sekimo laikui sekti to pačio žaidėjo dukart. Ketvirta policijos departamento darbuotojams kai iš projekto buvo pašalintos gaujos tikrai liko mažiau darbo, nebėra grobimų, šturmų, susišaudymų prieš gaujas, taigi vienkartinis sekimo laikas dar labiau sumenkintų likusią policijos paskirtį ir žaidėjų kurie rinktųsi šį darbą tikrai sumažėtų.

Taigi kompromisuojant, siūlau, jog mano idėja būtų taikoma tik žaidėjams neturintiems įtariamumo lygio. Tai išspręstų ginkluotų nusikaltėlių problemą - jei turi įtariamumo lygį, tave gali sekti neribotą laiką, o jei esi švarus, bet pareigūnas pastebėjo, kad pvz.: pažeidinėji kelių eismo taisykles, tuomet sekimo laikas yra ribotas, kad žaidėjas turėtų progą išsisukti nuo atsakomybės. Tai nekenktų kitiems serverio žaidėjams, o kaip ir sakiau tiek policijos darbas, tiek bėglių žaidimas būtų įdomesnis.

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Svečias
Ši tema yra užrakinta.

GreenSide.lt Powered by Invision Community

2024 © greenside.lt

×
×
  • Sukurti...

Svarbi informacija

Lankydamiesi mūsų puslapyje, Jūs sutinkate su mūsų Naudojimosi sąlygos.