Jump to content
Akcija „Aukok Milijoną“ ×
Atsisakome SMS atsiskaitymų ×
Analizė į "ADMIN" žaidėjo pareigas 12.16 - 12.22 ×

[DP] Firmų nuostatos

Hitautas

Rekomenduojamas pranešimas

BGhW71Q.png

 

„RED COUNTY“ MIESTELIAI
Šiuose miesteliuose vyksta GreenSide projekto veiksmas, už didžiąją dalį nusikaltimų žaidėjai yra dažniausiai baudžiami „Red County“ miesteliuose ir jų teritorijoje, šių ribos yra pažymėtos tamsiai mėlyna spalva.DzEvj10.png

cuWyCg7.png

DARBAI SU VADOVO PAKVIETIMU
TEISĖSAUGOS DARBAI

  • Policininkai.

NEUTRALŪS DARBAI

  • Medikai.
  • Taksistai.
  • Mechanikai.
  • Pervežėjai.

cuWyCg7.png

TEISĖSAUGOS OPERACIJOS
POLICININKŲ OPERACIJOS

  • Reidas - policijos departamento pareigūnai strategiškai pasiskirstę svarbiausiose „Red County” miestelių vietose, pastatę blokadas tikrina kiekvieną pravažiuojantį automobilį ir juose esančius piliečius.
  • Patruliavimas - policijos departamento pareigūnai pasirinktinai tikrina civilius, šioms patikroms nereikia jokių įrodymų.
  • Komendanto valanda - rėžimo metu civiliai negali sumokėti baudos policijos departamento pareigūnams, žaidėjai su įtarimo lygiu yra gabenami į įkalinimo įstaigą arba nužudomi vietoje, jog ten atsirastų be gabenimo.
  • Didžiojo banko grobimas - policininkai vyksta į „San Fierro” miesto didįjį banką siekiant atgrobti jį nuo baikerių šutvės ir gauti finansinę premiją į darbo fondą.
  • Kontrabandos zona - prasidėjus kontrabandos zonai, tiek barai, tiek teisėsauga gali inicijuoti teleportą į vieną iš šalia esančių koordinačių, šalia aktyvios kontrabandos zonos. Priklausomai nuo kontrabandos zonos tipo, priklauso kaip yra uždirbami taškai zonos ribose. Kontrabandos zonos turi tris tipus: 
    • Išlaikymo metu barai ir teisėsauga gauna taškus už išbuvimą aktyvios zonos ribose. 
    • Dominavimo metu barai ir teisėsauga gauna taškus už nužudytus priešininkus aktyvios zonos ribose. 
    • Išlaikymo ir dominavimo metu žaidėjai gauna taškus ir už buvimą zonos ribose, ir už nužudytus priešininkus aktyvios zonos ribose.
  • Apleisto sandėlio krata - policininkai iki dviejų kartų per dieną gali atlikti kratą barų baikeriams priklausančiuose apleistuose sandėliuose.

cuWyCg7.png

DAIKTŲ INFORMACIJA
POLICININKŲ GINKLAI

  • Tarnybiniai ginklai: „M4“, „Silenced 9mm“, „Nite Stick“, „Tear Gas“.
  • Specialūs ginklai: „Combat Shotgun“, „Sniper Rifle“, „Grenade“.

NELEGALŪS GINKLAI (PERKAMA BARUOSE)

  • „Colt 45”, „Desert Eagle“, „Shotgun”, „AK-47“, „Rifle”.

LEGALŪS GINKLAI (PERKAMA GINKLINĖJE)

  • „MP5” (laikinai), „Knife”, „Brass Knuckles” „Baseball Bat”, „Golf Club”, „Flowers”.

NARKOTINĖS MEDŽIAGOS

  • „Kokainas, /kokainas”, „Hašas, /nark1”, „Ratai, /nark2”, „Hera, /nark3”.

AUTOMOBILIAI, KURIEMS DAUŽOSI GALINĖS LEMPOS

Spoileris

qyd4NMh.jpeg

IEHMJ2e.jpeg

BARŲ TERITORIJOS

Spoileris

OAFuqgX.png

Kairėje „Montgomery“ baro teritorijos pusėje tvoros nėra, tačiau yra šioks toks paaukštinimas nuo žemės (žaidėjui puikiai matomas žaidime). Paaukštinimas traktuojamas kaip įsivaizduojama tvora ir(ar) baro teritorijos riba. 

1mob8An.png

Aplink „Blueberry“ baro teritoriją esančios tvoros viršus traktuojamas kaip baro teritorija. Ant tvoros esančius baikerius rakinti draudžiama. 

cuWyCg7.png

NUSIKALTIMŲ ĮTARIMAI
Visų padarytų nusikaltimų įrodymai galioja 24 valandas nuo padaryto pažeidimo, todėl per nurodytą laikotarpį, pareigūnai gali bausti žaidėjus už padarytus nusikaltimus. Prieš baudžiant žaidėją, policijos departamento pareigūnas privalo turėti pilną vaizdinę medžiagą kuri įrodytų žaidėjo kaltę (apkirpti/užtušuoti ar kitaip redaguoti įrodymai nėra tinkama vaizdinė medžiaga).

Spoileris

1.0.0.0. Kelių eismo taisyklių pažeidimai
Pagrindiniai pažeidimai, padarius 3 iš jų vienu sulaikymu, policijos departamento pareigūnas gali atimti atitinkamos kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

1.1.0.0. NON-RP [20 įtarimo lygių]

  • 1.1.1.0. Policijos departamento pareigūnas negali bausti žaidėjo šiuo įtarimu jeigu medikas skuba į žaidėjo gaivinimą, mechanikas važiuoja link netvarkingai paliktos transporto priemonės, medkirtys važiuoja arba išvažiuoja į/iš medelyno, žaidėjas lenkia kitą transporto priemonę arba apvažiuoja kelio kliūtis ir taip nesukelia avarinės situacijos.
    • 1.1.1.1. Policininkai gali bausti žaidėją šiuo įtarimu jeigu žaidėjas važiuoja per žolę jog apvažiuoti tam tikrą teritorijos plotą, važiuoja ne savo kelio puse ir sukelia avarinę situaciją, taranuoja/trankosi/daužosi arba blokuoja kelią, važiuoja per ECO stovėjimo aikštelių parkus.
  • 1.1.2.0. Policijos departamento pareigūnai negali bausti naujokų (iki 3,000XP), galimas tik įspėjimas ir informavimas apie pažeidimą.

1.2.0.0. Vairavimas be vairuotojo pažymėjimo [15 įtarimo lygių]

  • 1.2.1.0. Policijos departamento pareigūnas negali bausti žaidėjo jeigu transporto priemonės variklis yra užgesintas ir vairuotojas tiesiog sėdi transporto priemonėje arba ant jos.
  • 1.2.2.0. Policijos departamento pareigūnas jokiais būdais negali leisti žaidėjui toliau važiuoti su transporto priemone, žaidėjui susimokėjus baudą jis negali vairuoti tos kategorijos tr. priemonės.
    • 1.2.2.1. Pareigūnas privalo žaidėją nubausti „Pakartotiniai pažeidimai” įtarimu, jeigu susimokėjęs baudą jis vėl važiuoja su tr. priemone.

1.3.0.0. Važiavimas be diržo/šalmo [10 įtarimo lygių]

  • 1.3.1.0. Policijos departamento pareigūnai negali bausti naujokų (iki 3,000XP), galimas tik įspėjimas ir informavimas apie pažeidimą.
  • 1.3.2.0. Policijos departamento pareigūnas negali bausti žaidėjo jeigu transporto priemonės variklis yra užgesintas ir vairuotojas tiesiog sėdi transporto priemonėje.

1.4.0.0. Vairavimas be šviesų [5 įtarimo lygiai]

  • 1.4.1.0. Policijos departamento pareigūnai šiuo įtarimu gali bausti žaidėjus bet kokiu paros metu, tai reiškia jog šviesos privalo būti įjungtos visą parą jeigu transporto priemonės variklis yra įjungtas.
  • 1.4.2.0. Policijos departamento pareigūnai negali bausti naujokų (iki 3,000XP), galimas tik įspėjimas ir informavimas apie pažeidimą.
  • 1.4.3.0. Policijos departamento pareigūnas negali bausti žaidėjo jeigu transporto priemonės variklis yra užgesintas ir vairuotojas tiesiog sėdi transporto priemonėje.

1.5.0.0. Reg.,/draud.,/tech. apžiūros pažeidimas [10 įtarimo lygių]

  • 1.5.1.0. Policijos departamento pareigūnai negali bausti naujokų (iki 3,000XP), galimas tik įspėjimas ir informavimas apie pažeidimą.
  • 1.5.2.0. Policijos departamento pareigūnai gali bausti tik vairuotoją, už transporto priemonę atsako tik ją vairuojantis asmuo.
  • 1.5.3.0. Policijos departamento pareigūnas negali bausti žaidėjo jeigu transporto priemonės variklis yra užgesintas ir vairuotojas tiesiog sėdi transporto priemonėje.

1.6.0.0. Vairavimas apsvaigus [10 įtarimo lygiai]

  • 1.6.1.0. Policijos departamento pareigūnas sugavęs apsvaigusį asmenį privalo iškviesti medikus ir įtariamąjį išblaivyti jeigu jam bus siūloma susimokėti baudą.
    • 1.6.1.1. Policijos departamento pareigūnas turi teisę bausti žaidėją „Reikalavimų nevykdymas“ įtarimu jeigu jis atsisako būti išblaivomas medikų.
    • 1.6.1.2. Žaidėjui atsisakius būti išblaivomam, policininkai įtarę žaidėją „Reikalavimų nevykdymas“ įtarimu, neprivalo siūlyti baudos.

cuWyCg7.png

2.0.0.0. Viešosios tvarkos pažeidimai
Rimtesnio masto pažeidimai, už kuriuos žaidėjai yra baudžiami griežtesnėmis bausmėmis.

2.1.0.0. Bėgimas nuo teisėsaugos [30 įtarimo lygių]

  • 2.1.1.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją šiuo įtarimu jeigu žaidėjas bando išvengti patikros vykstant policijos departamento operacijai (reidas/patruliavimas).
  • 2.1.2.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją šiuo įtarimu, kai: žaidėjas informuojamas stabdymo žinute (H raide) ir nesustoja; žaidėjas panaudojęs komandą buvo informuotas, kad yra sekamas (nuo to laiko praėjus 30 sekundžių) ir nesustoja; yra užfiksuotas akivaizdus bėgimas, po kurio sekamas žaidėjas nestoja 30 sekundžių, žaidėjas atrakina antrankius su viela.
    • 2.1.2.1. Pareigūnas gali bausti žaidėją šiuo įtarimu antrą kartą, jeigu pagautas žaidėjas buvo nubaustas „Bėgimas nuo teisėsaugos” įtarimu, per tą patį sulaikymą jis sėkmingai išsilaisvina iš antrankių, tačiau yra pagautas, tuo metu žaidėjas vėl gali būti baudžiamas „Bėgimas nuo teisėsaugos”.
  • 2.1.3.0. Policijos departamento pareigūnas negali duoti baudos nubaudus žaidėją šiuo įtarimu.

2.2.0.0. Keiksmažodžiai/įžeidinėjimai [30 įtarimo lygių]

  • 2.2.1.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją tik tuomet kai serverio cenzūros sistema suveikia ant žinutės (pakeičia žodį arba žodžio dalį į žvaigždutes).
    • 2.2.1.1. Pareigūnas gali bausti žaidėją jeigu serverio cenzūros sistema nesuveikia ant žinutės, tačiau aiškiai matosi keiksmažodis/įžeidimas (nepakeičia žodžio arba žodžio dalies į žvaigždutes).

2.3.0.0. Grasinimai [25 įtarimo lygių].

  • 2.3.1.0. Policijos departamento pareigūnas negali bausti žaidėjo jeigu sulaikytasis grasina papeikimu.
  • 2.3.2.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją už grasinimus tik kuomet grasinimo turinys yra susijęs su žaidimu arba veiksmais tik žaidime.
    • 2.3.2.1. Pareigūnas gali bausti žaidėja šiuo įtarimu jeigu grasina nužudyti žaidėją.
  • 2.3.3.0. Policijos departamento pareigūnas negali suteikti galimybės susimokėti baudos kuomet yra baudžiamas dėl grasinimų, dėl kitų aplinkybių žaidėjui privalo būti pasiūlyta bauda jeigu bendras įtarimų kiekis neviršija 30-ies.

2.4.0.0. Bendradarbiavimas su nusikaltėliu [20 įtarimo lygių]

  • 2.4.1.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją kai jis aiškiai siekia padėti nusikaltėliui išsisukti nuo bausmės (jį veža ant transporto stogo, bando prikabinti surakintą ir panašiai).
    • 2.4.1.1. Pareigūnas negali bausti žaidėjo šiuo įtarimu jeigu šis taranuoja/trankosi/daužosi ar blokuoja kelią su transporto priemone (žaidėjas turi būti baudžiamas „NON-RP“ įtarimu).

2.5.0.0. Grėsmė gyvybei [20 įtarimo lygių]

  • 2.5.1.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją kai jis tranko kitus žaidėjus kumščiais arba šaltaisiais ginklais, šaudo arba taikosi su šaunamuoju ginklu.
    • 2.5.1.1. Policininkai privalo atimti visus ginklus, susidarius atitinkamai situacijai papildomai bausti žaidėją.

2.6.0.0. Žmogžudystė [35 įtarimo lygiai]

  • 2.6.1.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją jeigu jis nužudė kitą žaidėją (pateiktoje vaizdinėje medžiagoje privalo matytis serverio žinutė jog buvo nužudytas).
    • 2.6.1.1. Policininkai privalo atimti visus ginklus, susidarius atitinkamai situacijai papildomai bausti žaidėją.

2.7.0.0. Bandymas papirkti [15 įtarimo lygių]

  • 2.7.1.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją kai nusikaltėlis aiškiai siūlo pareigūnui tam tikrą piniginę sumą ar vertę už tam tikrą veiksmą (paleidimas arba bausmės sušvelninimas).

2.8.0.0. Kenkėjiškas elgesys [15 įtarimo lygių]

  • 2.8.1.0. Policininkai gali bausti žaidėją jeigu jis tranko ar kitaip žaloja transporto priemonę, tačiau žaidėjas kuris tai daro turi būti įspėtas.
    • 2.8.1.1. Policininkai gali ir privalo susidarius atitinkamai situacijai papildomai bausti žaidėją.
  • 2.8.2.0. Policininkai gali bausti žaidėją jeigu jis susprogdina kito žaidėjo nuosavą transporto priemonę. Transporto savininkas privalo pateikti vaizdinę medžiaga kurioje matosi jog tr. priemonė buvo sunaikinta (sušaudyta/įstumta ar įvažiuota į vandenį).
    • 2.8.2.1. Policininkai gali ir privalo susidarius atitinkamai situacijai papildomai bausti žaidėją.
  • 2.7.3.0. Policininkai gali bausti žaidėją jeigu jis pats praneša jog jis turi nelegalių ginklų arba narkotinių medžiagų, tačiau jį patikrinus nieko nebuvo rasta.

2.9.0.0. Nelegalūs ginklai [15 įtarimo lygių]

  • 2.9.1.0. Policininkai gali bausti žaidėją jeigu jis turi vieną arba daugiau bet kokio nelegalių ginklo kulkų arba vienetų.
    • 2.9.1.1. Žaidėjas turėtų būti baudžiamas įtarimu priklausomai nuo ginklų kuriuos žaidėjas turi arba kuris įtarimo lygis duoda daugiau įtarimo lygio.

2.10.0.0. Pavojingi ginklai [10 įtarimo lygių]

  • 2.10.1.0. Policininkai gali bausti žaidėją jeigu jis turi vieną arba daugiau bet kokio pavojingo ginklo kulkų arba vienetų.
    • 2.10.1.1. Žaidėjas turėtų būti baudžiamas įtarimu priklausomai nuo ginklų kuriuos žaidėjas turi arba kuris įtarimo lygis duoda daugiau įtarimo lygio.

2.11.0.0. Narkotinės medžiagos [15 įtarimo lygių]

  • 2.11.1.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją kai jis turi narkotikų („Kokainas, /kokainas”, „Hašas, /nark1”, „Ratai, /nark2”, „Hera, /nark3”) arba žaidėjas yra pastebimas renkant psichotropinius augalus ar išeinant iš apleisto vagonėlio kuriame gaminamas kokainas (/kokainas).
    • 2.11.1.1. Pareigūnai negali bausti žaidėjų, kurie renka psichotropinius augalus arba išeina iš vagonėlio kuriame gaminamas kokainas (/kokainas) už „Red County” kaimelių ribų.
    • 2.11.1.2. Pareigūnai negali budėti ar kitaip laukti kol žaidėjas pradės rinkti psichotropinius augalus ar gaminti kokainą (/kokainas) vagonėlyje.

2.12.0.0. Melagingas iškvietimas [15 įtarimo lygių]

  • 2.12.1.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją šiuo įtarimu kuomet žaidėjas iškvietęs bet kokią tarnybą bėga ar elgiasi kenkėjiškai.
    • 2.12.1.1. Pareigūnas gali bausti žaidėją jeigu įrodymai yra atsiųsti iš kitos firmos žaidėjų.

cuWyCg7.png

3.0.0.0. Kiti pažeidimai
3.1.0.0. Tyčinis AFK/Relog [40 įtarimo lygių]

  • 3.1.1.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją šiuo įtarimu jeigu sulaikytasis išeina į AFK rėžimą ilgiau kaip 60 sekundžių po ar prieš pat jo sulaikymą.
  • 3.1.2.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją šiuo įtarimu jeigu žaidėjas prieš sulaikymą arba jau sulaikius ir pareigūnui nespėjus uždėti visų įtarimų žaidėjas atsijungia, jam prisijungus jis gali būti baudžiamas.

3.2.0.0. Tr. priemonės patikros vengimas [20 įtarimo lygiai]

  • 3.2.1.0. Policininkai gali bausti žaidėja šiuo įtarimu kuomet yra tinkami įrodymai jog žaidėjas vairavo transporto priemonę ir bandė išsisukti nuo bausmės.
    • 3.2.1.1. Policininkai gali bausti žaidėją šiuo įtarimu kuomet vairuotojas sunaikino transporto priemonę arba atstatė į salono aikštelę.

3.3.0.0. Reikalavimų nevykdymas [15 įtarimo lygių]

  • 3.3.1.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją šiuo įtarimu kuomet jis atsisako išeiti iš užrakinto namo/verslo ir panašių lokacijų iš kurių yra komplikuota įsodinti asmenį į policijos transportą.
    • 3.3.1.1. Pareigūnas gali bausti namo/verslo savininką, jeigu šis atsisako atrakinti savo turtą jog patikrinti dėl galimo pasislėpusio nusikaltėlio.
  • 3.3.2.0. Policininkai gali bausti žaidėją jeigu jis atsisako lipti į nuosavos transporto priemonės vairuotojo vietą jog būtų atlikta patikra.
    • 3.3.2.1. Policininkai privalo turėti įrodymus jog žaidėjas vairavo transporto priemonę nusikaltimo metu.

3.4.0.0. Pakartotiniai pažeidimai [15 įtarimo lygių]

  • 3.4.1.0. Policijos departamento pareigūnas gali bausti žaidėją šiuo įtarimu jeigu žaidėjas susimokėjęs baudą už pažeidimus toliau juos daro (3 minutės nuo susimokėtos baudos).
    • 3.4.1.1. Pareigūnas negali skirti žaidėjui baudos, šis privalo būti gabenamas į įkalinimo įstaigą.
    • 3.4.1.2. Jeigu žaidėją nubaudė įtarimu, tačiau pažeidimas kartojasi, žaidėjui negali būti dedamas įtarimas kuris kartojasi, tik - „Pakartotiniai pažeidimai”.
    • 3.4.1.3. Pažeidimai kuriuos žaidėjas padarė prieš surakinimą kurie nėra besikartojantys, žaidėjas privalo būti jais nubaustas.

cuWyCg7.png

NUSIKALTIMŲ BAUSMĖS
1. BAUDA
Jeigu jūsų turimi įtarimo lygiai neviršija 30, jums pareigūnas privalo pasiūlyti baudą (išimtis jeigu po įtarimu parašyta kad pareigūnui yra draudžiama pasiūlyti mokėti baudą).

1.1. Baudos mokestis
Baudos mokestis skiriasi priklausomai nuo to kur ją norite sumokėti, pareigūnui ar policijos departamente. Pareigūnui už vieną įtarimo lygį sumokėsite 140€, policijos departamento interjere už vieną įtarimo lygį sumokėsite 150€, tačiau ten galite susimokėti tik iki 20 įtarimo lygių vienu metu.


2. ĮKALINIMO ĮSTAIGA
Žaidėjas atsisakė mokėti pareigūno pasiūlytą baudą arba turi daugiau kaip 30 įtarimo lygių, pareigūnas gabena jį į įkalinimo įstaigą.

2.1. Įkalinimo įstaigos laikotarpis
Kalėjime žaidėjas praleidžia tiek pat minučių kiek turėjo įtarimo lygių.


3. PRIVERSTINIS BAUDIMAS
3.1. Priverstinis žaidėjo nužudymas
Žaidėjas kuris turi įtarimo lygio ir/arba yra gaudomas/sekamas policijos departamento pareigūnų tyčia įeina į pastatą iš kurio žaidėjas negali būti išvestas arba sugautas, negali būti įsodintas į tarnybinį policijos transportą. Paprašius serverio administratoriaus, žaidėją gali nužudyti, tuomet pareigūnas turi teisę pasiimti žaidėją iš ligoninės ir jį atitinkamai nubausti.

3.2 Žaidėjo įkalinimas
Policijos departamento pareigūnui pradėjus sekti žaidėją jis atsijungia du kartus iš eilės arba užsirakinęs name išeina į AFK rėžimą. Žaidėjas bus įkalintas atitinkamai pagal padarytus nusikaltimus, atsižvelgiant į įtarimų kiekius bei papildomai 60 minučių.

3.3. Žaidėjo užšaldymas
Žaidėjas kuris bėga nuo policijos departamento pareigūno su nuomos dviračiu ir išnaudoja „double jump” klaidą arba premium nario paslaugą („/ptp” komandą).

3.4. Žaidėjo išmetimas iš serverio.
Žaidėjas surakintas/nukrėstas tazerio išeina į AFK rėžimą ilgiau kaip 5 minutes, pareigūnas turi teisę sudėti atitinkamus įtarimus ir paprašyti serverio administratoriaus jog žaidėją išmestų iš serverio.

3.5. Laikinas žaidėjo užblokavimas
Žaidėjas gaudomas policijos departamento pareigūno atsijungia ir per 1 minutę negrįžta į serverį, žaidėjas yra surakintas arba nukrėstas tazerio, žaidėjas nebuvo surakintas tačiau yra netoli pareigūno arba išsilaisvina iš antrankių, šiais atvejais žaidėjas gali būti baudžiamas laikinu užblokavimu.

cuWyCg7.png

BENDROS TEISĖSAUGOS DARBŲ NUOSTATOS
POLICININKAI
1.0.0.0. Vadovams:
1.1.0.0. Komendanto valanda

  • 1.1.1.0. Policininkų vadovai gali paskelbti komendanto valandą.
  • 1.1.2.0. Komendanto valanda gali būti paskelbta iki 2 kartų per dieną.
  • 1.1.3.0. Komendanto valanda gali būti paskelbta siekiant numalšinti masinius susišaudymus miestelių teritorijoje (punktas 1.1.2.0. nėra taikomas).

1.2.0.0. Reidas

  • 1.2.1.0. Policininkų vadovai gali paskelbti reidą.
  • 1.2.2.0. Reidas gali būti paskelbtas iki 2 kartų per dieną.
  • 1.2.3.0. Apie vykstantį reidą policininkų vadovai privalo pranešti viešąją žinute.
  • 1.2.4.0. Reidas negali vykti ilgiau kaip 15 minučių.
  • 1.2.5.0. Minimalus laiko tarpas nuo paskutinio reido negali būti trumpesnis nei 3 valandos.
  • 1.2.6.0. Reido metu, policininkų vadovai gali įjungti komendanto valandą.

1.3.0.0. Patruliavimas

  • 1.3.1.0. Policininkų vadovai gali paskelbti patruliavimą.
  • 1.3.2.0. Patruliavimas gali būti paskelbtas iki 2 kartų per dieną, tačiau negali viršyti 5 patruliavimų limito per savaitę.
  • 1.3.3.0. Apie vykstantį patruliavimą policininkų vadovai privalo pranešti viešąją žinute.
  • 1.3.4.0. Patruliavimas negali vykti ilgiau nei 20 minučių.
  • 1.3.5.0. Minimalus laiko tarpas nuo paskutinio patruliavimo negali būti trumpesnis nei 3 valandos.
  • 1.3.6.0. Patruliavimo metu, policininkų vadovai gali įjungti komendanto valandą.

1.4.0.0. Tarnybiniai transportai

  • 1.4.1.0. Maksimalus „Police Maverick” kiekis 3.
    • 1.5.1.1. „Police Maverick” tr. priemonė negali būti priskirta darbuotojui.
  • 1.4.2.0. Maksimalus „Enforcer” kiekis 2.
    • 1.5.2.1. „Enforcer” tr. priemonė negali būti priskirta darbuotojui.

1.5.0.0. Didžiojo banko grobimas

  • 1.5.1.0. Policininkai privalo dalyvauti didžiojo banko grobime.
  • 1.5.2.0. Komendanto valanda šios operacijos metu negali būti įjungta.

1.6.0.0. Kontrabandos zona

  • 1.6.1.0. Policininkai gali, tačiau neprivalo dalyvauti kontrabandos zonoje.
  • 1.6.2.0. Jeigu policininkai dalyvauja, komendanto valanda šios operacijos metu negali būti įjungta.

1.7.0.0. Apleisto sandėlio krata

  • 1.7.1.0. Policininkai negali pradėti apleisto sandėlio kratos kuomet puolamo baro lyderis nėra aktyvus žaidime.
  • 1.7.2.0. Policininkai gali inicijuoti apleisto sandėlio kratas tik tarp 14:00 ir 22:00 valandų.
  • 1.7.3.0. Policininkai sandėlio kratą pradėti gali, kai po kontrabandos pabaigos praeina 10 minučių.

1.8.0.0. Specialūs policininkų ginklai

  • 1.8.1.0. Policininkų vadovas negali atrakinti specialiųjų ginklų be konkrečios operacijos.
    • 1.9.1.1. Specialūs ginklai gali būti atrakinti tik „didžiojo banko grobimas”, „kontrabandos sandėlio papildymas” ir „apleisto sandėlio krata” metu.
  • 1.8.2.0. Policininkų vadovas gali atrakinti specialiuosius ginklus 1.1.3.0. punkto situacijoms.

1.9.0.0. Karo medikai

  • 1.9.1.0. Maksimalus karo medikų skaičius policijos departamentui - 2.
  • 1.9.2.0. Karo medikus galima nuomotis už policijos departamento fondo pinigus, pinigų išėmimą iš fondo privaloma registruoti direktorių prižiūrėtojo nurodytoje platformoje.

2.0.0.0. Darbuotojams:
2.1.0.0. Elgesio principai

  • 2.1.1.0. Policininkai privalo būti susipažinę su visomis nuostatomis.
    • 2.1.1.1. Policininkai privalo stengtis užtikrinti jog visi žaidėjai dirbantys darbus su pakvietimais ir baikeriai laikosi visų nuostatų.
  • 2.1.2.0. Policininkai privalo laikytis visų serverio taisyklių.
    • 2.1.2.1. Policininkai privalo stengtis užtikrinti jog visi policininkai, žaidėjai dirbantys neutralius darbus su pakvietimais ir baikeriai laikosi visų serverio taisyklių.
    • 2.1.2.2. Visi žaidėjo pažeidimai privalo būti pranešti atsakingam žaidėjui.
  • 2.1.3.0. Policininkai privalo žaisti su savo pagrindiniu vartotoju.
    • 2.1.3.1. Su kitais vartotojais draudžiama dirbti darbe su pakvietimu ar būti baikeriu.
  • 2.1.4.0. Policininkai privalo užtikrinti jog seka nuostatų pasikeitimus, nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia.
  • 2.1.5.0. Policininkai privalo elgtis mandagiai, kultūringai ir pavyzdingai.
  • 2.1.6.0. Policininkai negali turėti nelegalių ginklų ar narkotinių medžiagų.
  • 2.1.7.0. Policininkai negali tyčia naudoti „ESC” siekiant išvengti mirties ar uždelsti laiką sandėlio kratos metu.

2.2.0.0. Tarnybinis transportas

  • 2.2.1.0. Policininkai tarnybinis transportas privalo būti naudojamas tik darbo tikslams.
  • 2.2.2.0. Policininkai gali naudoti švyturėlius atsakingai ir tik gaudant nusikaltėlį, vykstant į iškvietimą, susišaudymą ar pastiprinimą.
    • 2.2.2.1. Naudojant švyturėlius pareigūnai gali važiuoti „NON-RP“.
    • 2.2.2.2. Naudoti švyturėlių gabenant nusikaltėlį į įkalinimo įstaigą pareigūnas negali, todėl nuo „NON-RP” pažeidimų atleidžiamas nėra.
  • 2.2.3.0. Draudžiama naudoti sraigtasparnį siekiant nužudyti (supjaustyti) žaidėją ar kitaip kenkiant ir netinkamai reprezentuojant firmos vardą.

2.3.0.0. Tarnybiniai ginklai

  • 2.3.1.0. Policininkai darbo metu privalo naudoti tik tarnybinius teisėsaugos ginklus. 
    • 2.3.1.1. Draudžiama turėti kitų ginklų arba narkotinių medžiagų.
  • 2.3.2.0. Policininkai negali naudoti tarnybinių ginklų jeigu nėra aiškių grėsmės požymių visuomenei.
    • 2.3.2.1. Tazeris gali būti naudojamas be jokių grėsmės požymių, tačiau tam turi būti svari priežastis.
    • 2.3.2.2. Tarnybinių ginklų naudojimo draudimas be grėsmės požymių taip pat galioja ir transporto priemonėms.
    • 2.3.2.3. Tarnybiniai ginklai gali būti naudojami jeigu žaidėjas priešinasi sulaikymui, „Bėgimas nuo teisėsaugos”, „Grėsmė gyvybei”, „Žmogžudystė”, yra sekamas (/sekti) ilgiau kaip 60 sekundžių arba nesustoja jam pranešus bent vieną stabdymo (H) žinutę.

2.4.0.0. Blokados ir spygliai

  • 2.4.1.0. Policininkai gali naudoti blokadas.
    • 2.4.1.1. Pateisinami blokadų naudojimo atvejai: susišaudymo arba reido metu, bet koks siekis užtverti kelią nusikaltėliui, siekis užlipti ant tam tikro objekto jog sugauti nusikaltėlį.
    • 2.4.1.2. Visi kiti blokadų naudojimo atvejai kurie nėra išvardinti (2.4.1.1.) punkte nėra pateisinami.
  • 2.4.2.0. Policininkai gali naudoti spyglius.
    • 2.4.2.1. Pateisinami spyglių naudojimo atvejai: reido metu, bet koks siekis užtverti kelią nusikaltėliui.
    • 2.4.2.2. Visi kiti spyglių naudojimo atvejai kurie nėra išvardinti (2.4.2.1.) punkte nėra pateisinami.

2.5.0.0. Antrankiai ir patikros (žaidėjui)

  • 2.5.1.0. Policininkai turi teisę surakinti žaidėją.
    • 2.5.1.1. Žaidėjas negali būti surakinamas jeigu šis niekaip netrukdo atlikti policininko darbo.
    • 2.5.1.2. Žaidėjas gali būti surakinamas jeigu policininkas turi tinkamus įrodymus dėl padaryto nusikaltimo arba turi tvirtą įsitikinimą jog žaidėjas galimai padarė nusikaltimą, žaidėjui paklausus policininkas privalo pateikti priežastį kodėl žaidėjas buvo surakintas.
  • 2.5.2.0. Policininkai turi teisę tikrinti žaidėją.
    • 2.5.2.1. Žaidėjas gali būti patikrinamas jeigu nusikaltimų įrodymai nėra senesni nei 24 valandos nuo padaryto nusikaltimo.
    • 2.5.2.2. Įrodymai patikrai gali būti padaryti savęs (policininko) arba kito žaidėjo.
    • 2.5.2.3. Pateisinami patikros atvejai: reido, patruliavimo metu, kuomet žaidėjas yra gaudomas (turi įtarimo lygį), turint įrodymus dėl padaryto nusikaltimo, gavus iškvietimą apie konkretų asmenį (Vardas_Pavardė), gavus pranešimą viešame pokalbyje (T) apie konkretų asmenį (Vardas_Pavardė).
    • 2.5.2.4. Visi kiti patikros atvejai kurie nėra išvardinti (2.5.3.3.) punkte nėra pateisinami.
  • 2.5.3.0. Policininkai negali surakinti, tikrinti ar bausti žaidėjo, kuris yra AFK režime.
    • 2.5.3.1. Jeigu žaidėjas prieš išeidamas į AFK režimą buvo gaudomas, jis gali būti surakintas, tikrinamas ir baudžiamas.
  • 2.5.4.0. Policininkas patruliavimo metu negali tikrinti žaidėjų už „Red County” miestelių teritorijos.
    • 2.5.4.1. Žaidėjas gali būti patikrintas jeigu jis buvo gaudomas „Red County” miestelių teritorijoje tačiau iš jų bėga siekiant išvengti patikros.
  • 2.5.5.0. Žaidėjas kuris nepriklauso baikerių šutvei bėga slėptis į barų teritoriją, apleistą sandėlį (taip pat ir interjerą) gali būti rakinamas.

2.6.0.0. Antrankiai ir patikros (tik baikeriui)

  • 2.6.1.0. Policininkai negali surakinti baikerio jeigu jų šutvės narių yra 4 arba daugiau vienoje vietoje, baikeriai mirties rėžime į šį skaičių neįeina.
  • 2.6.2.0. Baikeriai išeinantys iš ligoninės gali būti rakinami nepriklausomai nuo jų šutvės narių kiekio vienoje vietoje.
    • 2.6.2.1. Policininkai gali eiti į ligoninę ir išsivesti baikerį jeigu jis ten atsirado kai jį nužudė policininkas arba nusižudė pats.
  • 2.6.3.0. Policininkai negali būti barų teritorijose ir jų apleistuose sandėliuose.
  • 2.6.4.0. Policininkai gali lįsti į barų teritorijas ir jų apleistus sandėlius jeigu gaudomas baikeris ten įvažiavo, tokiu atveju tik tas baikeris kuris buvo gaudomas gali būti nužudomas ir surakinamas ligoninėje.
    • 2.6.4.1. Jeigu įvažiavus į barų teritoriją ar jų apleistus sandėlius kiti baikeriai šaudo, jie taip pat gali būti šaudomi ir surakinami ligoninėje.
    • 2.6.4.2. Baikeriai, kurie slepiasi nuo teisėsaugos interjeruose į kuriuos policininkai įeiti negali, gali būti nužudomi administratoriaus komandomis. Tokiu atveju, policininkas gali pasitikti baikerį ligoninės interjere ir jį atitinkamai nubausti.
  • 2.6.5.0. Policininkai gali lįsti į barų teritorijas, jeigu baikeris šaudė iš jos į pravažiuojantį policininką, jį nušauti, pasitikti ligoninės interjere ir atitinkamai nubausti.
  • 2.6.6.0. Policininkai jokiais būdais negali budėti prie baikerių baro ar jų apleisto sandėlio siekiant sugauti baikerį.
  • 2.6.7.0. Policininkai jokiais būdais negali rakinti ar kratyti tazeriu baikerių baro ar jų apleisto sandėlio teritorijoje.
  • 2.6.8.0. Policininkai negali bausti baikerių už jokius pažeidimus padarytus barų operacijų metu.

2.7.0.0. Naujokų baudimas

  • 2.7.1.0. Policininkai negali bausti naujoko (iki 3,000XP) už tam tikrus pažeidimus.
    • 2.7.1.1. Naujokai (iki 3,000XP) negali būti baudžiami už šiuos pažeidimus: „NON-RP”, „Važiavimas be diržo/šalmo”, „Vairavimas be šviesų”, „Reg.,/draud.,/tech. apžiūros pažeidimas”.
    • 2.7.1.2. Naujokas turi būti įspėtas, pareigūnas privalo pasidaryti įrodymus įspėjant naujoką apie tam tikrą pažeidimą.
    • 2.7.1.3. Naujokai gali būti baudžiami jeigu šie pažeidimai kartojasi.

2.8.0.0. Teisių atėmimas ir materialių daiktų konfiskavimas

  • 2.8.1.0. Policininkai turi teisę atimti vairuotojo pažymėjimą.
    • 2.8.1.1. Vairuotojo pažymėjimas gali būti atimtas jeigu žaidėjas padaro 3 kelių eismo taisyklių pažeidimus vieno sulaikymo metu.
    • 2.8.1.2. Vairuotojo pažymėjimas privalo būti atimtas tas, su kurio tipo transporto priemone žaidėjas buvo sulaikytas.
  • 2.8.2.0. Policininkai turi teisę konfiskuoti turimus ginklus ar narkotikus.
    • 2.8.2.1. Jeigu sulaikytasis buvo patikrintas teisingai, žaidėjo ginklai ar narkotikai gali būti konfiskuojami ir žaidėjas gali būti baudžiamas už jų turėjimą.
    • 2.8.2.2. Jeigu sulaikytasis buvo patikrintas neteisingai, žaidėjo ginklai ar narkotikai negali būti konfiskuojami ir žaidėjas negali būti baudžiamas už jų turėjimą.

2.9.0.0. Baudos skyrimas

  • 2.9.1.0. Policininkai privalo skirti baudą jeigu nusikaltėlio įtarimo lygis neviršija 30 įtarimo lygių (jeigu nusikaltėlis turi 30 įtarimo lygių, baudą yra privaloma duoti).
    • 2.9.1.1. Žaidėjui atsisakius mokėti baudą, antrą kartą jos siūlyti nėra privaloma, nusikaltėlis tuomet turėtų būti gabenamas į įkalinimo įstaigą.
    • 2.9.1.2. Policininkai jokiais būdais negali skirti baudos baikeriui.

2.10.0.0. Įkalinimas

  • 2.10.0.0. Policininkai negali skirti baudos jeigu nusikaltėlio įtarimo lygis viršija 30 įtarimo lygių, žaidėjas privalo būti gabenamas į įkalinimo įstaigą.
    • 2.10.1.1. Baikeris nepriklausomai nuo turimų įtarimų kiekio, privalo būti gabenamas į įkalinimo įstaigą.

2.11.0.0. Privilegijos

  • 2.11.1.0. Policininkai negali išnaudoti turimų privilegijų žaidime kurios bet kaip gali įtakoti bet kokį pareigūno veiksmą siekiant sugauti nusikaltėlį.
    • 2.11.1.1. Teleportacijos į policininkų bazę nėra draudžiamos.

2.12.0.0. Baikerio narystė

  • 2.12.1.0. Policininkai negali įstoti į baikerių šutvę.
  • 2.12.2.0. Policininkai negali turėti jokių ryšių su baikeriais kurie neigiamai paveiktų policininkų darbą arba duotų pranašumą prieš kitus baikerius ar neutralius žaidėjus.

2.13.0.0. Didžiojo banko grobimas

  • 2.13.1.0. Policininkai negali naudoti policininko komandų kurios pakenktų atsakingam baikeriui.
    • 2.13.1.1. Policininkai gali naudoti blokadas ir spyglius, tačiau blokados negali užtverti įvažiavimo į baro teritoriją.
  • 2.13.2.0. Policininkai, aktyvaus didžiojo banko grobimo metu, negali lįsti į baro teritoriją.
  • 2.13.3.0. Draudžiama šaudyti iš vietų, kurios nėra pasiekiamos be sraigtasparnio.
  • 2.14.0.0. Policininkams leidžiama naudoti komandą /sekti per Didžiojo banko grobimą po darbo racijoje gauto pranešimo apie atidarytas saugyklos duris.
  • 2.15.0.0. Draudžiama su „Maverick“ skirsti ten, kur baikeris negali pasiekti paprastai.

2.14.0.0. Kontrabandos zona

  • 2.14.1.0. Policininkai blokadas gali naudoti tik priedangai ir užtverti tik dalį kelio. Visos kitos situacijos bus traktuojamos kaip pažeidimai.
    • 2.14.1.1. Draudžiama su blokadų pagalba užlipti ten, kur paprastai neįmanoma užlipti.
  • 2.14.2.0. Policininkai, aktyvaus kontrabandos zonos metu, negali lįsti į baro teritoriją.
  • 2.14.3.0. Draudžiama šaudyti iš vietų, kurios nėra pasiekiamos be sraigtasparnio.
  • 2.14.4.0. Policininkai negali rakinti baikerių 3 minutės nuo kontrabandos zonos pasibaigimo.
    • 2.14.4.1. Jeigu pasibaigus operacijai, baikeris šaudo, vartoja necenzūrinę leksiką ir/ar elgiasi kenkėjiškai, gali būti rakinamas ir baudžiamas.
  • 2.14.5.0. Draudžiama su „Maverick“ skirsti ten, kur baikeris negali pasiekti paprastai.
  • 2.14.6.0. Policininkai negali viršyti 5 žaidėjų limito ant stogų, kurie yra kontrabandos zonos teritorijoje.

2.15.0.0. Apleisto sandėlio krata

  • 2.15.1.0. Policininkai blokadas gali naudoti tik priedangai ir užtverti tik dalį kelio. Visos kitos situacijos bus traktuojamos kaip pažeidimai.
    • 2.15.1.1. Draudžiama su blokadų pagalba užlipti ten, kur paprastai neįmanoma užlipti.
  • 2.15.2.0. Policininkai negali lipti ant apleisto sandėlio stogo ir nuo jo šaudyti. 
  • 2.15.3.0. Policininkai, aktyvaus apleisto sandėlio kratos metu, negali lįsti į baro teritoriją.
  • 2.15.4.0. Policininkai negali rakinti atsakingo baro baikerių 3 minutes nuo apleisto sandėlio kratos pabaigos.
    • 2.15.4.1. Jeigu pasibaigus operacijai, baikeris šaudo, vartoja necenzūrinę leksiką ir/ar elgiasi kenkėjiškai, gali būti rakinamas ir baudžiamas.

2.16.0.0. Specialūs policininkų ginklai

  • 2.16.1.0. Policininkai negali naudoti specialiųjų ginklų be konkrečios operacijos.
    • 2.16.1.1. Specialūs ginklai gali būti paimti tik „didžiojo banko grobimas”, „kontrabandos sandėlio papildymas” ir „apleisto sandėlio krata” metu.
  • 2.16.2.0. Policininkai apie užsilikusius specialiuosius ginklus turėtų pranešti serverio administratoriui jog jie būtų atimti arba pasiimti tarnybinius policininko ginklus.

2.17.0.0. Karo medikai

  • 2.17.1.0. Policijos departamento darbuotojai turi teisę nušauti priešininko išsinuomotą karo mediką, jei šis dalyvauja veiksme(kelia priešininkus, yra veiksmo ribose).

cuWyCg7.png

BENDROS NEUTRALIŲ DARBŲ NUOSTATOS
MEDIKAI
3.0.0.0. Vadovams:
3.1.0.0. Akcijos

  • 3.1.1.0. Akcijos gali būti skelbiamos 1 kartą per dieną, tačiau negali viršyti 4 akcijų limito per savaitę.
  • 3.1.2.0 Vienos akcijos laikotarpis negali viršyti 30 minučių.

3.2.0.0. Darbiniai transportai

  • 3.2.1.0. Maksimalus „Maverick” kiekis 10.
    • 3.2.1.1. „Maverick” tr. priemonė negali būti priskirta darbuotojui.

4.0.0.0. Darbuotojams:
4.1.0.0. Elgesio principai

  • 4.1.1.0. Medikai privalo būti susipažinę su visomis nuostatomis.
    • 4.1.1.1. Medikai privalo stengtis užtikrinti jog visi žaidėjai dirbantys darbus su pakvietimais ir baikeriai laikosi visų nuostatų.
  • 4.1.2.0. Medikai privalo laikytis visų serverio taisyklių.
    • 4.1.2.1. Medikai privalo stengtis užtikrinti jog visi policininkai, žaidėjai dirbantys neutralius darbus su pakvietimais ir baikeriai laikosi visų serverio taisyklių.
    • 4.1.2.2. Visi žaidėjo pažeidimai privalo būti pranešti atsakingam žaidėjui.
  • 4.1.3.0. Medikai privalo žaisti su savo pagrindiniu vartotoju.
    • 4.1.3.1. Su kitais vartotojais draudžiama dirbti darbe su pakvietimu ar būti baikeriu.
  • 4.1.4.0. Medikai privalo užtikrinti jog seka nuostatų pasikeitimus, nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia.
  • 4.1.5.0. Medikai privalo elgtis mandagiai, kultūringai ir pavyzdingai suteikiant paslaugas žaidėjui.
  • 4.1.6.0. Medikai negali turėti jokių ginklų ar narkotinių medžiagų.

4.2.0.0. Tarnybinis transportas

  • 4.2.1.0. Medikų darbinės tr. priemonės privalo būti naudojamas tik darbo tikslams.
  • 4.2.2.0. Medikai gali naudoti švyturėlius vykstant į žaidėjo gaivinimą.
    • 4.2.2.1. Medikai šiuo atveju yra atleidžiami nuo „NON-RP“ įtarimo lygių.
  • 4.2.3.0. Medikui priėmus iškvietimą dėl jo teikiamų paslaugų, jis neturi teisės naudoti švyturėlių, tai reiškia jog sulaikius jis nebus atleistas nuo „NON-RP“ įtarimo lygių.
  • 4.2.4.0. Draudžiama naudoti sraigtasparnį siekiant nužudyti (supjaustyti) žaidėją ar kitaip kenkiant ir netinkamai reprezentuojant firmos vardą.

4.3.0.0. Baikerio narystė

  • 4.3.1.0. Medikai negali įstoti į baikerių šutvę.
  • 4.3.2.0. Medikai negali turėti jokių ryšių su baikeriais kurie neigiamai paveiktų policininkų darbą arba duotų pranašumą prieš kitus baikerius ar neutralius žaidėjus.

4.4.0.0. Paslaugų teikimas

  • 4.4.1.0. Medikai privalo suteikti savo paslaugas gavę iškvietimą iš baikerių, tai padarę privalo nedelsiant pasišalinti.
    • 4.4.1.1. Medikai negali budėti prie didžiojo banko grobimo, kontrabandos sandėlių ir apleistų sandėlių lokacijų.
    • 4.4.1.2. Gavę iškvietimą iš mirties būsenoje esančio baikerio / policininko dalyvaujančio operacijoje, medikai negali vykti jo prikelti.

4.5.0.0. Karo medikai

  • 4.5.1.0. Barų / policininkų veiksmuose gali dalyvauti tik išpirkti karo medikai.
  • 4.5.2.0. Draudžiama vežti baikerius / pareigūnus į vykstančius baro / policininkų veiksmus.
  • 4.5.3.0. Draudžiama barų / policininkų veiksmuose naudoti „Maverick“ tr. priemonę. 
  • 4.5.4.0. Draudžiama priimti iš baikerių siūlomas narkotines medžiagas ar ginklus. 
  • 4.5.5.0. Karo medikai barų / policininkų veiksmų metu, atlieka tik žaidėjo prikėlimo / gaivinimo funkciją.
    • 4.5.5.1. Draudžiama padėti barui kovojant prieš kitą barą / policininkus (t.y. trankyti, bandyti nutrenkti ir kt.).
  • 4.5.6.0. Draudžiama kontrabandos zonos ribose naudoti bet kokį darbinį transportą.
    • 4.5.6.1. Medikui atvykus į kontrabandą, transportas gali būti paliktas prie kontrabandos zonos.

cuWyCg7.png

TAKSISTAI
5.0.0.0. Vadovams:
5.1.0.0. Akcijos

  • 5.1.1.0. Akcijos gali būti skelbiamos 1 kartą per dieną, tačiau negali viršyti 4 akcijų limito per savaitę.
  • 5.1.2.0. Vienos akcijos laikotarpis negali viršyti 30 minučių.

5.2.0.0. Darbiniai transportai

  • 5.2.1.0. Maksimalus „Coach” kiekis 8.
    • 5.2.1.1. „Coach” tr. priemonė negali būti priskirta darbuotojui.

6.0.0.0. Darbuotojams:
6.1.0.0. Elgesio principai

  • 6.1.1.0. Taksistai privalo būti susipažinę su visomis nuostatomis.
    • 6.1.1.1. Taksistai privalo stengtis užtikrinti jog visi žaidėjai dirbantys darbus su pakvietimais ir baikeriai laikosi visų nuostatų.
  • 6.1.2.0. Taksistai privalo laikytis visų serverio taisyklių.
    • 6.1.2.1. Taksistai privalo stengtis užtikrinti jog visi policininkai, žaidėjai dirbantys neutralius darbus su pakvietimais ir baikeriai laikosi visų serverio taisyklių.
    • 6.1.2.2. Visi žaidėjo pažeidimai privalo būti pranešti atsakingam žaidėjui.
  • 6.1.3.0. Taksistai privalo žaisti su savo pagrindiniu vartotoju.
    • 6.1.3.1. Su kitais vartotojais draudžiama dirbti darbe su pakvietimu ar būti baikeriu.
  • 6.1.4.0. Taksistai privalo užtikrinti jog seka nuostatų pasikeitimus, nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia.
  • 6.1.5.0. Taksistai privalo elgtis mandagiai, kultūringai ir pavyzdingai suteikiant paslaugas žaidėjui.

6.2.0.0. Žaidėjų gabenimas

  • 6.2.1.0. Taksistai negali gabenti žaidėjų ant darbinės transporto priemonės stogo.
    • 6.2.1.1. Žaidėjui atsisakius pasišalinti nuo transporto priemonės stogo, taksistas turi teisę iškviesti policiją jog žaidėjas būtų atitinkamai nubaustas.
  • 6.2.2.0. Taksistai negali gabenti žaidėjo be konkrečios lokacijos tam jog kelti kilometražą.

6.3.0.0. Darbinis transportas

  • 6.3.1.0. Taksistų darbinės tr. priemonės privalo būti naudojamas tik darbo tikslams.

6.4.0.0. Baikerio narystė

  • 6.4.1.0. Taksistai gali įstoti į baikerių šutvę.

cuWyCg7.png

MECHANIKAI
7.0.0.0. Vadovams:
7.1.0.0. Akcijos

  • 7.1.1.0. Akcijos gali būti skelbiamos 1 kartą per dieną, tačiau negali viršyti 4 akcijų limito per savaitę.
  • 7.1.2.0. Vienos akcijos laikotarpis negali viršyti 30 minučių.

7.2.0.0. Darbiniai transportai

  • 7.2.1.0. Maksimalus „DFT-30” kiekis 4.
    • 7.2.1.1. „DFT-30” tr. priemonė negali būti priskirta darbuotojui.

8.0.0.0. Darbuotojams:
8.1.0.0. Elgesio principai

  • 8.1.1.0. Mechanikai privalo būti susipažinę su visomis nuostatomis.
    • 8.1.1.1. Mechanikai privalo stengtis užtikrinti jog visi žaidėjai dirbantys darbus su pakvietimais ir baikeriai laikosi visų nuostatų.
  • 8.1.2.0. Mechanikai privalo laikytis visų serverio taisyklių.
    • 8.1.2.1. Mechanikai privalo stengtis užtikrinti jog visi policininkai, žaidėjai dirbantys neutralius darbus su pakvietimais ir baikeriai laikosi visų serverio taisyklių.
    • 8.1.2.2. Visi žaidėjo pažeidimai privalo būti pranešti atsakingam žaidėjui.
  • 8.1.3.0. Mechanikai privalo žaisti su savo pagrindiniu vartotoju.
    • 8.1.3.1. Su kitais vartotojais draudžiama dirbti darbe su pakvietimu ar būti baikeriu.
  • 8.1.4.0. Mechanikai privalo užtikrinti jog seka nuostatų pasikeitimus, nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia.
  • 8.1.5.0. Mechanikai privalo elgtis mandagiai, kultūringai ir pavyzdingai suteikiant paslaugas žaidėjui.

8.2.0.0. Laužų priėmimas

  • 8.2.1.0. Mechanikas norint priimti laužą privalo apie tai informuoti racijoje, „/r IMU LAUŽĄ“ žinute.
    • 8.2.1.1. Pirmasis mechanikas tai parašęs įgauna prioritetą į laužą ir jo remontą jeigu jis yra pristatomas į mechanikų garažą laiku.
    • 8.2.1.2. Remonto prioritetas yra 15 minučių nuo pristatyto laužo į mechanikų garažą.

8.3.0.0. Netvarkingai pastatyti automobiliai

  • 8.3.1.0. Žaidėjui priklausantis automobilis gali būti nutemptas tik tada, kai jis yra „Red County“ miestelių teritorijoje.
  • 8.3.2.0. Žaidėjui priklausantis automobilis gali būti nutemptas, kai buvo priparkuotas stovėjimo aikštelėje, bet joje išbuvo limituotą laiką (600 minučių) ir automobilio vis dar nepasiėmė arba už jo stovėjimą nėra mokama.
  • 8.3.3.0. Žaidėjui priklausantis automobilis gali būti nutemptas, kai yra paliktas be priežiūros prie namo/verslo, kuris jam nepriklauso ilgiau nei 2 minute.
    • 8.3.3.1. Jeigu žaidėjui priklauso ir pastatytas automobilis, ir namas, transporto priemonė negali būti nutempta.
    • 8.3.3.2. Jeigu žaidėjui priklauso ir pastatytas automobilis, ir verslas, transporto priemonė gali būti nutempta, jeigu ji yra palikta be priežiūros ilgiau nei 5 minutes.
  • 8.3.4.0. Žaidėjui priklausantis automobilis gali būti nutemptas, kai yra paliktas be priežiūros darbo bazėje nepriklausomai ar jame dirba, ar ne.
    • 8.3.4.1 Draudžiama tempti automobilius iš darbo su pakvietimais teritorijos, nebent to paprašo įmonės direktorius.
    • 8.3.4.2. Draudžiama tempti automobilius iš baro teritorijos,  nebent to paprašo baro vadas.
  • 8.3.6.0. Darbinis automobilis gali būti nutemptas nepriklausomai ar yra „Red County“ miestelių teritorijoje, ar ne.
  • 8.3.7.0. Darbinis automobilis, be priežiūros paliktas stovėjimo aikštelėje, prie namo/verslo ar bet kur kitur, gali būti nutemptas tik praėjus 2 minutėms nuo tada, kai buvo pastebėtas.
    • 8.4.7.1. Jeigu darbinis automobilis yra viduryje kelio ar kaip nors kitaip trukdo tr. priemonių eismui, gali būti nutempiamas iš karto.

8.4.0.0. Netvarkingai pastatyti motociklai

  • 8.4.1.0. Žaidėjui priklausančiam motociklui rato blokas gali būti dedamas tik tada, kai jis yra „Red County“ miestelių teritorijoje.
  • 8.4.2.0. Žaidėjui priklausančiam motociklui rato blokas gali būti dedamas, kai buvo priparkuotas stovėjimo aikštelėje, bet joje išbuvo limituotą laiką (600 minučių) ir motociklo vis dar nepasiėmė arba už jo stovėjimą nėra mokama.
  • 8.4.3.0. Žaidėjui priklausančiam motociklui rato blokas gali būti dedamas, kai yra paliktas be priežiūros prie namo/verslo, kuris jam priklauso ilgiau nei 2 minute.
    • 8.4.3.1. Jeigu žaidėjui priklauso ir pastatytas motociklas, ir namas, transporto priemonei negali būti dedamas rato blokas.
    • 8.4.3.2. Jeigu žaidėjui priklauso ir pastatytas motociklas, ir verslas, transporto priemonei rato blokas gali būti uždėtas, jeigu ji yra palikta be priežiūros ilgiau nei 5 minutes.
  • 8.4.4.0. Žaidėjui priklausančiam motociklui rato blokas gali būti dedamas, kai yra paliktas be priežiūros darbo bazėje nepriklausomai ar jame dirba, ar ne.
    • 8.4.4.1 Draudžiama dėti rato bloką darbų su pakvietimu teritorijoje.
    • 8.4.4.2. Draudžiama dėti rato bloką barų teritorijoje.
  • 8.4.5.0. Darbinis (baro) motociklas gali būti sunaikintas tik tada, kai yra „Red County“ miestelių teritorijoje.
  • 8.4.6.0. Darbinis (baro) motociklas, be priežiūros paliktas stovėjimo aikštelėje, prie namo/verslo, ar bet kur kitur, gali būti sunaikintas tik praėjus 2 minutėms nuo tada, kai buvo pastebėtas.
    • 8.4.6.1. Jeigu darbinis motociklas yra viduryje kelio ar kaip nors kitaip trukdo tr. priemonių eismui, gali būti sunaikintas iš karto.

8.5.0.0. Darbinis transportas

  • 8.5.1.0. Mechanikų darbinės tr. priemonės privalo būti naudojamos tik darbo tikslams.

8.6.0.0. Remontai

  • 8.6.1.0. Draudžiama priiminėti žaidėjų transporto priemones kaip dovanas jog juos suremontuoti nemokamai.

8.7.0.0. Baikerio narystė

  • 8.7.1.0. Mechanikai gali įstoti į baikerių šutvę.

cuWyCg7.png

PERVEŽĖJAI
9.0.0.0. Vadovams:
9.1.0.0. Akcijos

  • 9.1.1.0. Akcijos gali būti skelbiamos 1 kartą per dieną, tačiau negali viršyti 4 akcijų limito per savaitę.
  • 9.1.2.0. Vienos akcijos laikotarpis negali viršyti 30 minučių.

9.2.0.0. Darbiniai transportai

  • 9.2.1.0. Maksimalus „Roadtrain” kiekis 14.

10.0.0.0. Darbuotojams:
10.1.0.0. Elgesio principai

  • 10.1.1.0. Pervežėjai privalo būti susipažinę su visomis nuostatomis.
    • 10.1.1.1. Pervežėjai privalo stengtis užtikrinti jog visi žaidėjai dirbantys darbus su pakvietimais ir baikeriai laikosi visų nuostatų.
  • 10.1.2.0. Pervežėjai privalo laikytis visų serverio taisyklių.
    • 10.1.2.1. Pervežėjai privalo stengtis užtikrinti jog visi policininkai, žaidėjai dirbantys neutralius darbus su pakvietimais ir baikeriai laikosi visų serverio taisyklių.
    • 10.1.2.2. Visi žaidėjo pažeidimai privalo būti pranešti atsakingam žaidėjui.
  • 10.1.3.0. Pervežėjai privalo žaisti su savo pagrindiniu vartotoju.
    • 10.1.3.1. Su kitais vartotojais draudžiama dirbti darbe su pakvietimu ar būti baikeriu.
  • 10.1.4.0. Pervežėjai privalo užtikrinti jog seka nuostatų pasikeitimus, nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia.
  • 10.1.5.0. Pervežėjai privalo elgtis mandagiai, kultūringai ir pavyzdingai suteikiant paslaugas žaidėjui.

10.2.0.0. Darbinis transportas

  • 10.2.1.0. Pervežėjų darbinės tr. priemonės privalo būti naudojamas tik darbo tikslams.

10.3.0.0. Baikerio narystė

  • 10.3.1.0. Pervežėjai gali įstoti į baikerių šutvę.

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose

BGhW71Q.png

 

PASIKEITIMAI

 

RAUDONA (PAŠALINTA), ŽALIA (NAUJA).

  • Įsigalioja 2024.09.30

 

Spoileris

TEISĖSAUGOS OPERACIJOS
POLICININKŲ OPERACIJOS

  • Reidas - policijos departamento pareigūnai strategiškai pasiskirstę svarbiausiose „Red County” miestelių vietose, pastatę blokadas tikrina kiekvieną pravažiuojantį automobilį ir juose esančius piliečius.
  • Patruliavimas - policijos departamento pareigūnai pasirinktinai tikrina civilius, šioms patikroms nereikia jokių įrodymų.
  • Komendanto valanda - rėžimo metu civiliai negali sumokėti baudos policijos departamento pareigūnams, žaidėjai su įtarimo lygiu yra gabenami į įkalinimo įstaigą arba nužudomi vietoje, jog ten atsirastų be gabenimo.
  • Didžiojo banko grobimas - policininkai vyksta į „San Fierro” miesto didįjį banką siekiant atgrobti jį nuo baikerių šutvės ir gauti finansinę premiją į darbo fondą.
  • Kontrabandos sandėlio apiplėšimai - policininkai gali vykti į kontrabandos sandėlio apiplėšimą kovoti prieš baikerius siekiantį  jiems pasunkinti paketų pervežimą.
  • Kontrabandos zona - prasidėjus kontrabandos zonai, tiek barai, tiek teisėsauga gali inicijuoti teleportą į vieną iš šalia esančių koordinačių, šalia aktyvios kontrabandos zonos. Priklausomai nuo kontrabandos zonos tipo, priklauso kaip yra uždirbami taškai zonos ribose. Kontrabandos zonos turi tris tipus: 
    • Išlaikymo metu barai ir teisėsauga gauna taškus už išbuvimą aktyvios zonos ribose. 
    • Dominavimo metu barai ir teisėsauga gauna taškus už nužudytus priešininkus aktyvios zonos ribose. 
    • Išlaikymo ir dominavimo metu žaidėjai gauna taškus ir už buvimą zonos ribose, ir už nužudytus priešininkus aktyvios zonos ribose.
  • Apleisto sandėlio krata - policininkai iki dviejų kartų per dieną gali atlikti kratą barų baikeriams priklausančiuose apleistuose sandėliuose.
  • Šturmas 

 

 

DAIKTŲ INFORMACIJA
POLICININKŲ GINKLAI

  • Tarnybiniai ginklai: „M4“, „Silenced 9mm“, „Nite Stick“, „Tear Gas“.
  • Specialūs ginklai: „Combat Shotgun“, „Sniper Rifle“, „Grenade“.

NELEGALŪS GINKLAI (PERKAMA BARUOSE)

  • „Colt 45”, „Desert Eagle“, „Shotgun”, „AK-47“, „Rifle”.

PAVOJINGI GINKLAI

  • „Knife”, „Brass Knuckles”.

LEGALŪS GINKLAI (PERKAMA GINKLINĖJE)

  • „MP5” (laikinai), „Knife”, „Brass Knuckles”, Baseball Bat”, „Golf Club”, „Flowers”.

NARKOTINĖS MEDŽIAGOS 

  • „Kokainas, /kokainas”, „Hašas, /nark1”, „Ratai, /nark2”, „Hera, /nark3”.

 

BENDROS TEISĖSAUGOS DARBŲ NUOSTATOS
POLICININKAI
1.0.0.0. Vadovams:

1.6.0.0. Kontrabandos zona

  • 1.6.1.0. Policininkai gali, tačiau neprivalo dalyvauti kontrabandos sandėlio apiplėšime kontrabandos zonoje.
  • 1.6.2.0. Jeigu policininkai dalyvauja, komendanto valanda šios operacijos metu negali būti įjungta.

 

2.0.0.0. Darbuotojams:

2.2.0.0. Tarnybinis transportas

  • 2.2.1.0. Policininkai tarnybinis transportas privalo būti naudojamas tik darbo tikslams.
  • 2.2.2.0. Policininkai gali naudoti švyturėlius atsakingai ir tik gaudant nusikaltėlį, vykstant į iškvietimą, susišaudymą ar pastiprinimą.
  • 2.2.2.1. Naudojant švyturėlius pareigūnai gali važiuoti „NON-RP“.
  • 2.2.2.2. Naudoti švyturėlių gabenant nusikaltėlį į įkalinimo įstaigą pareigūnas negali, todėl nuo „NON-RP” pažeidimų atleidžiamas nėra.
  • 2.2.3.0. Draudžiama naudoti sraigtasparnį siekiant nužudyti (supjaustyti) žaidėją ar kitaip kenkiant ir netinkamai reprezentuojant firmos vardą.

 

2.6.0.0. Antrankiai ir patikros (tik baikeriui)

  • 2.6.1.0. Policininkai negali surakinti baikerio jeigu jų šutvės narių yra 4 arba daugiau vienoje vietoje, baikeriai mirties rėžime į šį skaičių neįeina.
  • 2.6.2.0. Baikeriai išeinantys iš ligoninės gali būti rakinami nepriklausomai nuo jų šutvės narių kiekio vienoje vietoje.
    • 2.6.2.1. Policininkai gali eiti į ligoninę ir išsivesti baikerį jeigu jis ten atsirado kai jį nužudė policininkas arba nusižudė pats.
  • 2.6.3.0. Policininkai negali būti barų teritorijose ir jų apleistuose sandėliuose.
  • 2.6.4.0. Policininkai gali lįsti į barų teritorijas ir jų apleistus sandėlius jeigu gaudomas baikeris ten įvažiavo, tokiu atveju tik tas baikeris kuris buvo gaudomas gali būti nužudomas ir surakinamas ligoninėje.
    • 2.6.4.1. Jeigu įvažiavus į barų teritoriją ar jų apleistus sandėlius kiti baikeriai šaudo, jie taip pat gali būti šaudomi ir surakinami ligoninėje.
    • 2.6.4.2. Baikeriai, kurie slepiasi nuo teisėsaugos interjeruose į kuriuos policininkai įeiti negali, gali būti nužudomi administratoriaus komandomis. Tokiu atveju, policininkas gali pasitikti baikerį ligoninės interjere ir jį atitinkamai nubausti.
  • 2.6.5.0. Policininkai gali lįsti į barų teritorijas, jeigu baikeris šaudė iš jos į pravažiuojantį policininką, jį nušauti, pasitikti ligoninės interjere ir atitinkamai nubausti.
  • 2.6.6.0. Policininkai jokiais būdais negali budėti prie baikerių baro ar jų apleisto sandėlio siekiant sugauti baikerį.
  • 2.6.7.0. Policininkai jokiais būdais negali rakinti ar kratyti tazeriu baikerių baro ar jų apleisto sandėlio teritorijoje.
  • 2.6.8.0. Policininkai negali bausti baikerių už jokius pažeidimus padarytus barų operacijų metu.

 

 

BENDROS NEUTRALIŲ DARBŲ NUOSTATOS
MEDIKAI

4.0.0.0. Darbuotojams:

4.2.0.0. Tarnybinis transportas

  • 4.2.1.0. Medikų darbinės tr. priemonės privalo būti naudojamas tik darbo tikslams.
  • 4.2.2.0. Medikai gali naudoti švyturėlius vykstant į žaidėjo gaivinimą.
    • 4.2.2.1. Medikai šiuo atveju yra atleidžiami nuo „NON-RP“ įtarimo lygių.
  • 4.2.3.0. Medikui priėmus iškvietimą dėl jo teikiamų paslaugų, jis neturi teisės naudoti švyturėlių, tai reiškia jog sulaikius jis nebus atleistas nuo „NON-RP“ įtarimo lygių.
  • 4.2.4.0. Draudžiama naudoti sraigtasparnį siekiant nužudyti (supjaustyti) žaidėją ar kitaip kenkiant ir netinkamai reprezentuojant firmos vardą.

MECHANIKAI

8.0.0.0. Darbuotojams:

 

8.3.0.0. Netvarkingai pastatyti automobiliai

  • 8.3.1.0. Žaidėjui priklausantis automobilis gali būti nutemptas tik tada, kai jis yra „Red County“ miestelių teritorijoje.
  • 8.3.2.0. Žaidėjui priklausantis automobilis gali būti nutemptas, kai buvo priparkuotas stovėjimo aikštelėje, bet joje išbuvo limituotą laiką (600 minučių) ir automobilio vis dar nepasiėmė arba už jo stovėjimą nėra mokama.
  • 8.3.3.0. Žaidėjui priklausantis automobilis gali būti nutemptas, kai yra paliktas be priežiūros prie namo/verslo, kuris jam nepriklauso ilgiau nei 2 minute.
    • 8.3.3.1. Jeigu žaidėjui priklauso ir pastatytas automobilis, ir namas, transporto priemonė negali būti nutempta.
    • 8.3.3.2. Jeigu žaidėjui priklauso ir pastatytas automobilis, ir verslas, transporto priemonė gali būti nutempta, jeigu ji yra palikta be priežiūros ilgiau nei 5 minutes.
  • 8.3.4.0. Žaidėjui priklausantis automobilis gali būti nutemptas, kai yra paliktas be priežiūros darbo bazėje nepriklausomai ar jame dirba, ar ne.
    • 8.3.4.1 Draudžiama tempti automobilius iš darbo su pakvietimais teritorijos, nebent to paprašo įmonės direktorius.
    • 8.3.4.1. Draudžiama tempti žaidėjui priklausančius automobilius iš policijos departamento bazės esančius slaptosios policijos transporto priemonių sąraše.
    • 8.3.4.2. Draudžiama tempti automobilius iš baro teritorijos, nebent to paprašo baro vadas.
  • 8.3.6.0. Darbinis automobilis gali būti nutemptas nepriklausomai ar yra „Red County“ miestelių teritorijoje, ar ne.
  • 8.3.7.0. Darbinis automobilis, be priežiūros paliktas stovėjimo aikštelėje, prie namo/verslo ar bet kur kitur, gali būti nutemptas tik praėjus 2 minutėms nuo tada, kai buvo pastebėtas.
    • 8.4.7.1. Jeigu darbinis automobilis yra viduryje kelio ar kaip nors kitaip trukdo tr. priemonių eismui, gali būti nutempiamas iš karto.

 

8.4.0.0. Netvarkingai pastatyti motociklai

  • 8.4.1.0. Žaidėjui priklausančiam motociklui rato blokas gali būti dedamas tik tada, kai jis yra „Red County“ miestelių teritorijoje.
  • 8.4.2.0. Žaidėjui priklausančiam motociklui rato blokas gali būti dedamas, kai buvo priparkuotas stovėjimo aikštelėje, bet joje išbuvo limituotą laiką (600 minučių) ir motociklo vis dar nepasiėmė arba už jo stovėjimą nėra mokama.
  • 8.4.3.0. Žaidėjui priklausančiam motociklui rato blokas gali būti dedamas, kai yra paliktas be priežiūros prie namo/verslo, kuris jam priklauso ilgiau nei 2 minute.
    • 8.4.3.1. Jeigu žaidėjui priklauso ir pastatytas motociklas, ir namas, transporto priemonei negali būti dedamas rato blokas.
    • 8.4.3.2. Jeigu žaidėjui priklauso ir pastatytas motociklas, ir verslas, transporto priemonei rato blokas gali būti uždėtas, jeigu ji yra palikta be priežiūros ilgiau nei 5 minutes.
  • 8.4.4.0. Žaidėjui priklausančiam motociklui rato blokas gali būti dedamas, kai yra paliktas be priežiūros darbo bazėje nepriklausomai ar jame dirba, ar ne.
    • 8.4.4.1 Draudžiama dėti rato bloką darbų su pakvietimu teritorijoje.
    • 8.4.4.1. Draudžiama dėti rato bloką žaidėjui priklausančiam motociklui, jeigu jis yra policijos departamento bazėje ir yra slaptosios policijos transporto priemonių sąraše.
    • 8.4.4.2. Draudžiama dėti rato bloką barų teritorijoje.
  • 8.4.5.0. Darbinis (baro) motociklas gali būti sunaikintas tik tada, kai yra „Red County“ miestelių teritorijoje.
  • 8.4.6.0. Darbinis (baro) motociklas, be priežiūros paliktas stovėjimo aikštelėje, prie namo/verslo, ar bet kur kitur, gali būti sunaikintas tik praėjus 2 minutėms nuo tada, kai buvo pastebėtas.
    • 8.4.6.1. Jeigu darbinis motociklas yra viduryje kelio ar kaip nors kitaip trukdo tr. priemonių eismui, gali būti sunaikintas iš karto.

 

Dalintis šuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Svečias
Ši tema yra užrakinta.

GreenSide.lt Powered by Invision Community

2024 © greenside.lt

×
×
  • Sukurti...

Svarbi informacija

Lankydamiesi mūsų puslapyje, Jūs sutinkate su mūsų Naudojimosi sąlygos.